משכנתא לכל מטרה: לבניית עתיד כלכלי טוב יותר

משכנתא לכל מטרה היא דרך מצוינת לבנות עתיד פיננסי טוב יותר, ואין ספק שחשוב שתהיה לכם תוכנית, כלומר לדעת מה אתם רוצים מהחיים לפני שחלילה נכנסים לחובות. המומחים במרכז הישראלי לפיננסים יסבירו לכם את כל מה שחשוב לקחת בחשבון לפני נטילת ההלוואה הכי גדולה שתיקחו בחייכם.

ישנן דרכים רבות לבנות את עתידכם הפיננסי, כמו חיסכון של קרנות שונות, השקעות בשווקי ההון ועוד. יחד עם זאת, רכישת בית יכולה להיות אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח את עתידכם הכלכלי.

התהליך אינו קל, וייתכן שחלק מהאנשים יהיו בטוחים שהם לא יוכלו להרשות זאת לעצמם או שאין להם את דירוג האשראי הנכון, אבל התמונה היא אחרת. לא פעם, למרות שהבנק מסרב לאשר משכנתא הלוואה לכל מטרה, ניתן לשנות את החלטתו וכן להמשיך בתהליך רכישת הנכס.

מהו דירוג אשראי וכיצד ישפיע על אישור למשכנתא?

במילים פשוטות, דירוג האשראי הוא הערכת כושר האשראי של אדם, המבוססת על ההיסטוריה הפיננסית שלו. זה עוזר למלווים (הבנקים) להחליט אם לאשר או לשלול הלוואה לאדם פרטי או לעסק מסוים.

לפיכך, דירוג האשראי חשוב מכיוון שהוא משפיע על יכולתם של אנשים ללוות כסף ולקבל אישור עבור הלוואה לכל מטרה. ככל שדירוג האשראי יהיה גבוה יותר, כך יהיה להם קל יותר לקבל אישור להלוואות, וכן התנאים ילכו וישתפרו ככל שהדירוג טוב יותר.

בסופו של דבר, דירוג האשראי הוא מדד למידת הסבירות של הלווה להחזיר את ההלוואה שלו. הדירוגים האלו משמשים לעתים קרובות על ידי בנקים ומלווים אחרים כדי להחליט אם לאשר הלוואה לאדם פרטי או לעסק. כפועל יוצא מכך, דירוג האשראי משמש גם כדי לקבוע אילו ריביות אנשים יחויבו על ההלוואות שלהם ואילו פוליסות ביטוח הם יצטרכו לרכוש.

מה עושים במקרים בהם משכנתא מסורבת?

אנחנו לא יכולים להכחיש את העובדה שהמשבר הפיננסי העולמי הנוכחי הקשה על אנשים לקבל משכנתא. ובמקרים בהם אנשים מסורבים על ידי הבנק, קיימות עבורם אפשרויות שונות. ישנן סיבות רבות לכך שהבנק יסרב למשכנתא, כאשר אחת מהן היא שהבנק לא מאשר את דירוג האשראי שלכם.

סיבה נוספת יכולה להיות הכנסה נמוכה או בעיות אחרות עם היסטוריית האשראי שלכם, צ'קים שחזרו, שמא אתם מובטלים כרגע ועוד. במקרים אלה, יהיה עליכם לפנות לחברות פרטיות כמו המרכז הישראלי לפיננסים.

אנחנו מתמחים במוצרים השונים של המשכנתאות, ונוכל לסייע לכם, בין היתר, גם בתהליך קבלת אישור משכנתא לכל מטרה. אם אתם מסורבי משכנתא בגלל דירוג אשראי נמוך, דעו לכם שיש מה לעשות עם זה וניתן לשנות את גזרות הבנק.

האם משכנתא לכל מטרה יכולה לשמש גם לשיפוצים?

זה לא נדיר שאנשים משתמשים במשכנתא שלהם כדי לשפץ את הנכס שלהם. משכנתא הלוואה לכל מטרה היא הלוואה המשמשת למגוון מטרות, לרבות רכישת נכס או השיפוץ שלו. כפועל יוצא מכך, משכנתאות לכל מטרה משמשות לעתים קרובות לשיפוצים כדי להעלות את ערך הנכס או למימון פרויקטים אחרים שיובילו למחיר מכירה מוגדל של הנכס.

המרכז הישראלי לפיננסים – משנים את החלטת הבנק לסירוב הלוואה

אם לאחרונה הגשתם בקשה לאישור עקרוני למשכנתא וקיבלתם תשובת סירוב, המרכז הישראלי לפיננסים מזמין אתכם לשנות את גזרת הבנק.

לא משנה מה הסיבה לסירוב המשכנתא שלכם, אנו מחזיקים בניסיון של 15 שנים בתחומי הבנקאות, מחזיקים בקשרים מקצועיים במערכות הבנקים של ישראל, ויודעים כיצד להוביל לאישור המשכנתא שלכם על ידי הבנקים. צרו עמנו קשר כעת לקבלת סיוע נוסף באישור קבלת המשכנתא שלכם.

סיפורי הצלחה