Blog

משכנתא ללא הון עצמי

רבים חולמים לרכוש לעצמם דירה ולהפסיק לעבור מדירה שכורה אחת לאחרת. רבים מעוניינים להרגיש בבית ולהתאים את הדירה לצרכים שלהם, דבר שלא ניתן לעשות בדירה שכורה. לכן אין זה מפתיע כי רבים מתעניינים לגבי לקיחת משכנתא ללא הון עצמי, מכיוון שלא כולם הצליחו לחסוך את ההון הנדרש על מנת לרכוש דירה בארץ. היום יש צורך לגייס לפחות רבע מערך הדירה, על מנת לקבל משכנתא מהבנק. מדובר על סכום לא קטן, שחלק ניכר מהאנשים מתקשים לגייס באופן עצמאי. אך חשוב לדעת כי ניתן היום למצוא פתרונות שיסייעו לכם לגייס את ההון העצמי הנדרש ולקבל אישור ללקיחת משכנתא. מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום ומסוגלת לספק לכם ייעוץ משכנתאות בהתאמה אישית.

משכנתא ללא הון עצמי

משכנתא ללא הון עצמי – מה האפשרויות שעומדות לפניכם?

קודם כל, חשוב לציין כי ישנם סיכונים מסוימים שיש לקחת בחשבון, במידה ואתם בוחרים לקחת משכנתא ללא הון עצמי. לכן חשוב לפנות מראש לחברה מוכרת וידועה, המתמחה בתחום ומקפידה לעבוד עם יועצי משכנתאות מנוסים ומיומנים. זוהי הדרך היחידה להבטיח לעצמכם ייעוץ מקצועי ואמין, שיסייע לכם לבחור את הפתרון האידיאלי ביותר עבורכם. בחלק מהמקרים למשל, ניתן למשכן דירה של קרוב משפחה, כאשר לרוב מדובר על הדירה של ההורים. פעולה זו מכונה הלוואה כנגד נכס. הבנק יסכים לספק לכם הלוואה בשווי של עד 50% ממחיר הדירה, דבר שיאפשר לכם להתחיל בתהליך לקיחת המשכנתא. ברוב המקרים תקבלו ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים, מאחר וההלוואה ניתנת כנגד נכס. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר על הבית של ההורים שלכם, לכן במידה ותתקשו לעמוד בתשלומי ההחזר, תסכנו את הבית שלהם.

מה כדאי לדעת לגבי משכנתא ללא הון עצמי?

אופציה נוספת לקבלת משכנתא מהבנק ללא הון עצמי היא הסתמכות על החסכונות הפנסיוניים שלכם. ניתן לקחת הלוואה מקרן הפנסיה, קרן ההשתלמות או קופת הגמל שלכם, על מנת להשתמש בכסף בתור הון עצמי לקבלת משכנתא. חשוב לציין כי ברוב המקרים יהיה יותר משתלם לקחת הלוואה מהקרן, מאשר למשוך אותה. למשל, תוכלו לקבל הלוואה של עד 30% מהתגמולים מקרן הפנסיה שלכם, או עד 80% מקרן השתלמות נזילה או מקופת גמל נזילה. ברוב המקרים מדובר על הלוואה בתנאים נוחים ובריבית נמוכה. מדובר על אופציה טובה יחסית, לכן היא נחשבת לאטרקטיבית. כמו כן, כדאי לזכור את האופציה של מחיר למשתכן, המאפשרת לקבל משכנתא עד לסכום של 90% מערך הדירה, לכן ההון העצמי הנדרש יהיה נמוך יותר.

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לסייע ולייעץ לכם לגבי לקיחת משכנתא ללא הון עצמי. אנו מחזיקים בוותק ובניסיון של שנים בתחום ומכירים לעומק את כל הניואנסים הרלוונטיים. אנו מחזיקים ב- 95% הצלחה ונשמח לסייע ולייעץ לכם בלקיחת משכנתא בתנאים נוחים, לצורך רכישת דירת החלומות שלכם. צרו קשר!

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן