Blog

משכנתא לאמהות חד הוריות – מידע חיוני

אין ספק כי אין זה פשוט להיות אימא. מדובר על תפקיד שלעולם אינו נגמר, מאחר והטיפול בילדים מצריך משאבים כלכליים ונפשיים בלתי נלאים. עם זאת, אימהות חד הוריות נאלצות להתמודד עם אתגרים רבים יותר, מאחר ואין להן בן או בת זוג שיתנו יד ויסייעו בשגרת החיים השוחקת. לכן רבות מהאימהות החד הוריות נאלצות להסתפק בחצי משרה, במטרה להבטיח את היכולת שלהן לספק טיפול מקיף לילדים. לכן כדאי לדעת כי משכנתא לאמהות חד הוריות מספקת לכן הטבות שונות, שיקלו עליכן לרכוש דירה למשפחה שלכן. כמובן שלא ניתן להשוות בין הכנסה של אימא חד הורית לבין ההכנסה של משפחה המכילה שני אנשים שעובדים וחוסכים יחדיו את ההון הנדרש לרכישת הדירה. לכן חשוב להיות מודעות לכל הזכויות ולכל ההטבות שמגיעות לכן לפי חוק, במטרה להבטיח לעצמכן את איכות החיים הגבוהה ביותר.

משכנתא לאמהות חד הוריות

משכנתא לאימהות חד הוריות – נעים להכיר!

כל אימא חד הורית חייבת להכיר את ההטבות המגיעות לה בקבלת משכנתא, מאחר ואין שום סיבה שלא תקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכן. החוק מגדיר תנאים ספציפיים לקבלת משכנתא לאמהות חד הוריות, לכן מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות מנוסה ומיומן, שמכיר היטב את התחום ומסוגל לסייע לכן לקבל את העסקה המשתלמת ביותר עבורכן. השלב הראשוני יכלול לרוב הוצאה של תעודת זכאות על ידי משרד השיכון והבינוי. גובה הזכאות מחושב באמצעות ניקוד, כאשר עמידה בפרמטרים שונים תעניק לכן נקודות רבות יותר, שישפיעו על גובה הסיוע שתקבלו. הפרמטרים כוללים את מספר חודשי השירות הצבאי שלכן, מיקום הנכס הרלוונטי וכדומה. למשל, אם תחליטו לרכוש נכס באזור הנגב תוכלו ליהנות מהטבה של עד 66 אלף ₪. עם זאת, חשוב להדגיש כי לא תמיד הזכאות תהיה כדאית, לכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, במטרה להבין את כל הדקויות.

משכנתא לאמהות חד הוריות – דגשים ששווה להכיר

יועץ משכנתאות מנוסה ומיומן יוכל לסייע לכן לאתר את מסלולי המשכנתא האידיאליים ביותר עבורכן. בחלק מהמקרים מסלולי המשכנתא שיוצעו על ידי היועץ יהיו עדיפים על פני מסלולי הזכאות השונים. בנייה של תמהיל משכנתא המותאם באופן אישי ליכולות הפיננסיות שלכן ולצרכים העתידיים שלכן יכול להיות משתלם יותר, מאשר ההטבות המגיעות לכן מעצם היותכן אמהות חד הוריות. יש לזכור כי מבחינת הבנק מדובר על משכנתא ליחיד, כלומר תתבצע בדיקה מקיפה יותר על ההכנסות שלכן והיכולת לעמוד בהחזרים השוטפים, שעלולים להיות גבוהים במיוחד.

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לסייע לכן לקבל משכנתא לאמהות חד הוריות בתנאים האופטימליים ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע הרב שצברנו לאורך השנים. אנו מחזיקים ב- 95% הצלחה ומקפידים לספק יחס אישי וליווי מקצועי גם לאחר סיום התהליך. לקבלת ייעוץ משכנתא ומידע נוסף, צרו קשר!

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן