Blog

מאילו פרמטרים מורכב תמהיל משכנתא?

יוקר המחייה שרק הולך וצובר תאוצה מקשה על מרבית הזוגות והמשפחות הצעירות לרכוש דירה שתהפוך עבורם לבית. לכן אין ברירה אלא לקחת משכנתא מאחד הבנקים או מאחד הגופים החוץ בנקאיים, במטרה לממן את רכישת הדירה. אך יש לזכור כי ישנו הבדל עצום בין תמהיל משכנתא שנבנה על ידי אחד מיועצי המשכנתאות של הבנק, לבין השירות האישי והמקצועי של יועץ משכנתאות פרטי. חשוב להבין כי יועץ המשכנתאות של הבנק עובד עבור הבנק, לכן אין זה מפתיע כי האינטרס המרכזי שלו יהיה לדאוג לאינטרסים של הבנק, ולא לאינטרסים שלכם. לעומת זאת, יועץ משכנתאות חיצוני ידאג אך ורק לאינטרסים שלכם ואף ידאג לבצע עבורכם משא ומתן מול הבנקים השונים, במטרה להבטיח לכם את הריביות הנמוכות ביותר בשוק ואת העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. 

מאילו פרמטרים מורכב תמהיל משכנתא?

תמהיל משכנתא – מה כדאי לדעת?

תמהיל משכנתא שנבנה על ידי יועץ משכנתאות פרטי, שמתמקד אך ורק באינטרסים שלכם, אמור להתאים לצרכים הפיננסים שלכם כמו כפפה ליד. מדובר על תמהיל שאמור לקחת בחשבון את המצב הפיננסי הנוכחי שלכם וכמובן להתייחס לאירועים השונים בחיים, שישפיעו על הצרכים והיכולות הפיננסיות שלכם. יועץ מקצועי ומיומן יתייחס כמובן לתנודות השונות של השוק, קידום אפשרי בעבודה, הרחבת המשפחה וכדומה. בהתאם לכך, ניתן לבחור את מסלולי המשכנתא המתאימים ביותר עבורכם, תוך כדי התחשבות בנקודות יציאה שונות, שיאפשרו לכם לוותר או לפחות לצמצם את עמלת הפירעון המוקדם. יש לזכור כי רוב האנשים לוקחים משכנתא לתקופה ארוכה של עשרות שנים, לכן אין זה מפתיע כי תמהיל המשכנתא מורכב ממגוון רחב של גורמים שונים.

אילו פרמטרים אמורים להשפיע על תמהיל המשכנתא שלכם?

תמהיל המשכנתא מורכב מגורמים רבים ומגוונים, החל מהגיל שלכם, מצב משפחתי, מספר הילדים, גובה ההכנסה החודשית, מצב בריאותי, התנהלות פיננסית וכמובן תכנון פיננסי לטווח הקצר, הבינוני והארוך. יועץ משכנתאות מנוסה ומיומן יוכל להתחשב בכל הגורמים, על מנת לבחור את המסלולים המתאימים ביותר עבורכם. כל מסלול משכנתא מכיל את היתרונות והחסרונות שלו, לכן חשוב לדעת כיצד לשלב אותם נכון, במטרה להשיג את תמהיל המשכנתא האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. התמליל יכלול לרוב שילוב של מסלולים בעלי ריבית קבועה צמודה ולא צמודה למדד, מסלול הכולל את ריבית הפריים ומסלול הכולל ריבית משתנה צמודה ולא צמודה למדד. תמהיל מוצלח יספק לכם את רמת הסיכון המתאימה לכם, לצד ריביות נמוכות ככל הניתן וגובה החזר חודשי שתוכלו לעמוד בו לאורך זמן.

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לסייע לכם להרכיב את תמהיל המשכנתא האידיאלי ביותר לצרכים שלכם. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לתרום לכם מהידע והכלים שצברנו לאורך השנים. אנו מחזיקים ב- 95% הצלחה ונשמח לספק לכם יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן