Blog

מה עושים עם סירוב הלוואה?

יוקר המחייה והאינפלציה שחקו את כוח הקנייה של רוב האנשים, דבר שמוביל לגדילה משמעותית בלקיחת הלוואות. אם בעבר אנשים לקחו הלוואה לצורך שיפוץ הבית, רכישת רכב או מימון של טיול בחו"ל, הרי שהיום חלק גדול מהאנשים לוקחים הלוואה רק כדי לממן את חיי היומיום שלהם. כמובן שכאשר מדובר על לקיחה של הלוואה גדולה, כגון הלוואת המשכנתא, הבנק אינו ממהר לאשר את מתן ההלוואה ללקוחות שאינם עומדים בקריטריונים המתאימים. ברוב המקרים המשכנתא נלקחת לצורך רכישת דירה למגורים, אך ניתן לקחת משכנתא גם לצורך שיפור דיור או לחילופין, משכנתא לכל מטרה. אך חשוב לדעת כי במידה וקיבלתם סירוב הלוואה מהבנק אין מדובר כאן על גזירה משמיים, מאחר וניתן לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בתחום, על מנת לאתר את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 סירוב הלוואה

סירוב הלוואה – מה ניתן לעשות?

קודם כל, יש לזכור כי הבנק עלול לסרב לאשר לכם הלוואה ממגוון רחב של סיבות שונות, החל מדירוג אשראי נמוך ועד להכנסות נמוכה מידי. הבנקים עושים את החישובים שלהם, על מנת לוודא כי ההלוואה הניתנת תוחזר אליהם במלואה, בתוספת ריבית כמובן. אך חשוב לדעת כי ניתן להפוך את החלטת הבנק, במידה ובוחרים להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה, שמתמחה בתחום ומעסיקה את טובי המומחים בייעוץ משכנתאות. יועץ משכנתא יבדוק את סיבת הסירוב שלכם וינסה לשנות את המצב. במידה ומדובר על דירוג אשראי נמוך, ניתן לשפר את דירוג האשראי שלכם ולאחר מכן להגיש בקשה נוספת ללקיחת משכנתא מהבנק. בחלק מהמקרים הבנקים מסרבים למתן הלוואה, כתוצאה ממחסור במידע חיוני. לכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, על מנת להגיש את כל המסמכים הנדרשים ולשנות את רוע הגזירה.

כל מה שחשוב לדעת לגבי סירוב הלוואה

אומנם סירוב הלוואה עלול להיראות מלחיץ, אך חשוב לזכור כי ברוב המקרים מדובר על מצב הפיך לחלוטין. חלק מהאנשים זוכים לקבל סירוב, כתוצאה מצ'קים שחזרו, ריבוי של הלוואות וקושי לעמוד בתשלומים השוטפים. במקרים מסוג זה חשוב להיעזר באנשי מקצוע על מנת לשפר את דירוג האשראי שלכם וללמוד כיצד להתנהל נכון מבחינה פיננסית. כמו כן, יועצי המשכנתא יוכלו לסייע לכם להתנהל מול הבנקים השונים ולנהל עבורכם את תהליך המשא ומתן, לצורך קבלת התנאים האופטימליים ביותר עבורכם. כמו כן, יועצי המשכנתאות יגישו עבורכם את כל הטפסים והמסמכים הנדרשים ויוודאו כי אין שום טעויות או מסמכים חסרים, במטרה לזרז הליכים ולמנוע עיכובים מיותרים.

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לסייע לכם במקרים של סירוב הלוואה. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לסייע לכם לקבל את הלוואת המשכנתא המגיעה לכם, גם אם אתם סובלים מדירוג אשראי נמוך, ריבוי של הלוואות, הכנסה לא מספקת או הון עצמי נמוך. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן