Blog

הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק

בעלי עסקים רבים מתעניינים לגבי הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק, מאחר וכולם מבינים כי יש צורך תמידי להשקיע בפיתוח וקידום העסק. מי שלא יקפיד על כך, עלול למצוא את עצמו מחוץ לתחרות, לכן רבים מתעניינים באופציה של הלוואה בערבות המדינה, במטרה להרחיב את הפעילות העסקית. כמו כן, רבים מעוניינים לקחת הלוואה על מנת לשפץ את הנכס, לפתח מוצרים חדשים או להשיק שירותים משלימים. בכל מקרה, חשוב להכיר את כל הדקויות השונות ואת כל הפרמטרים המשפיעים על הסיכוי שלכם לקבל הלוואה בערבות המדינה. תצטרכו לעמוד בתנאי סף מחמירים וכמובן להגיש את כל המסמכים הנדרשים, על מנת לקבל אישור לקבלת ההלוואה.

הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק

הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק – מה כדאי לדעת מראש?

הלוואה בערבות המדינה תוכל לספק לכם מגוון רחב של יתרונות שונים, לעומת הלוואות מהבנק או מגופים חוץ בנקאיים שונים. אחד היתרונות המרכזיים ביותר הוא היכולת ליהנות מריבית נוחה יותר ומפריסת ההחזרים למשך תקופה של 5 שנים. מצד שני, אחד החסרונות המרכזיים הוא שמדובר על תהליך ארוך, המצריך מילוי של טפסים, הצגה של אישורים שונים והתעסקות עם בירוקרטיה. לכן כאשר מדובר על צורך דחוף בכסף, כנראה שהלוואה בערבות המדינה לא תוכל לסייע לעסק שלכם. אך כאשר מדובר על תכנון לטווח הרחוק, מדובר ללא ספק על מקור איכותי ומומלץ עבור הלוואה לעסק. כמו כן, ישנה אפשרות להגיש בקשה בהליך מזורז, אך מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מהתחום, על מנת להבטיח לעצמכם מילוי מדויק ונכון של הבקשה, לצורך זירוז תהליכים.

נקודות שכדאי לדעת לגבי הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק

כדאי לדעת כי הלוואה בערבות המדינה מיועדת עבור כל סוג של עסק, המחזיק במחזור הכנסות של עד 100 מיליון ₪. ההלוואה יכולה להינתן למטרות שונות, כולל השקעה בהקמת עסק חדש, הגדלת הפעילות העסקית שלכם וכדומה. למשל, מי שמחזיק בעסק בעל מחזור הכנסות של עד 6.25 מיליון ₪ יכול לקבל הלוואה של עד 500 אלף ₪ לצורך הגדלת הפעילות העסקית. כדאי לציין כי יש צורך בביטחונות בשווי של 25% מסכום ההלוואה. במידה והעסק שלכם מחזיק במחזור הכנסות של מעל ל- 6.25 מיליון ₪, תוכלו לקבל הלוואה על סכום של עד 8% מהמחזור שלכם, כנגד ביטחונות בשווי של 25% מגובה ההלוואה. חשוב לציין כי אם העסק שלכם מחזיק בוותק של 3 שנים לפחות, תוכלו לקבל הלוואה בגובה של עד 90% מההשקעה בעסק או עד 15% מהמחזור העסקי. תצטרכו רק לספק ביטחונות של 30% משווי ההלוואה.

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לסייע לכם לקבל הלוואות בערבות המדינה להגדלת העסק. המומחים שלנו יוודאו את תקינות המסמכים ואת העמידה בתנאי הסף וכמובן יסייעו לכם לבחור את סוג ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים וליכולות ההחזר שלכם. צרו קשר!

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן