Blog

יועץ משכנתא מחיר – מה מעולם לא סיפרו לכם?

אם חיפשתם יועץ משכנתאות מחיר – כנראה שאתם עומדים בפני החלטה חשובה בחייכם, בשעה טובה! בואו נדבר על זה.

היום יותר ויותר ברור כי לא ניתן לוותר על שירותיו של יועץ משכנתא פרטי. אומנם הבנקים השונים מציעים את שירותיהם של יועצי המשכנתא מטעמם, ללא שום תשלום, אך יש לזכור כי אין מתנות בחינם. כל אחד יכול להבין כי יועץ המשכנתאות של הבנק ישמור קודם כל על האינטרסים של הבנק, לכן הוא ככל הנראה יימנע ממיקוח אגרסיבי לצורך השגת התנאים האופטימליים ביותר עבורכם. מצד שני, יועץ משכנתאות המגיע מחברה מקצועית ואמינה, המתמחה בסיוע לכל אדם שמעוניין להבטיח לעצמו את תמהיל המשכנתא המושלם ביותר עבורו, ידאג אך ורק לאינטרסים שלכם. יועץ משכנתא מחיר משתנה בהתאם לשירות הנדרש ממנו, אך בכל מקרה מדובר על חיסכון משמעותי לאורך השנים. 

יועץ משכנתא מחיר – מה מעולם לא סיפרו לכם?

יועץ משכנתא מחיר – מה משפיע על הסכום שתשלמו?

היום ישנם לא מעט יועצי משכנתאות בשוק, אך החוכמה היא לעבוד אך ורק עם החברה המקצועית והאמינה ביותר. אומנם אין שום צורך לשלם את המחיר היקר ביותר, אך מצד שני יש להיזהר מהצעות נמוכות משמעותית ממחיר השוק. כמובן שהמחיר שיועץ המשכנתאות גובה תלוי קודם כל בוותק ובניסיון שלו בתחום. יועצים הנמצאים בתחילת הדרך יציעו לרוב מחירים נמוכים יותר. לעומת זאת, יועצים מנוסים יותר, ירשו לעצמם לגבות מחירים גבוהים יותר. מעבר לכך, יש לזכור כי המחיר תלוי בשירות הרלוונטי עבורכם, מכיוון שישנו הבדל בין שירותי בניית תמהיל משכנתא, לבין השירות הניתן למסורבי משכנתא או לאנשים המעוניינים לקחת משכנתא לכל מטרה.

יועץ משכנתאות מחיר – היבטים שונים שחשוב להכיר

מחיר הייעוץ של יועץ המשכנתאות יכול לנוע בין 500 ₪ ל- 10 אלף ₪, כתלות בסוג השירות הנדרש עבורכם. כמובן שככל שהיועץ ייאלץ לעבוד שעות ארוכות יותר ולהתעסק בסוגיות מורכבות יותר, כך המחיר שתאלצו לשלם יהיה גבוה יותר. אם אתם מוגדרים בתור מסורבי משכנתא, כנראה שיועץ המשכנתאות ייאלץ להשקיע יותר זמן ועבודה על מנת לשנות את ההחלטה של הבנק ולדאוג לכם לתנאי עסקה אופטימליים. מצד שני, אנשים בעלי דירוג אשראי גבוה, שמראש יכולים לקבל מהבנק ריביות נמוכות יחסית ותנאי החזר נוחים, נחשבים למשימה פשוטה יותר, שאינה דורשת יותר מידי התעסקות. 

אנו במרכז הישראלי לפיננסים נשמח לספק לכם יועץ משכנתא מחיר נוח ומשתלם. אנו מתמחים בייעוץ משכנתאות ונשמח לסייע לכם לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים. בזכות היכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית נוכל לסייע לכם לקבל את העסקה המשתלמת ביותר, הכוללת ריביות נמוכות ותנאי החזר נוחים. היועצים שלנו מיומנים ומנוסים בניהול הליך משא ומתן מול הבנקים השונים, במטרה להשיג עבורכם את התנאים האידיאליים, המותאמים ליכולות הפיננסיות שלכם. אנו מחזיקים ב- 95% הצלחה ונשמח כמובן לסייע ולייעץ לכם בתחום. היועצים שלנו מנוסים בסיוע למסורבי משכנתאות ובהשגת אישור למתן הלוואת משכנתא מהבנק. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר!

 

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן