איך יועץ משכנתאות ברחובות מנהל משא ומתן על שיעורי הריביות

אל תצאו מנקודת הנחה ששיעורי הריביות שנקבעו על ידי הבנק או גוף המימון החוץ בנקאי להלוואת המשכנתא שלכם, אינם ניתנים למשא ומתן. רוכשי דירות רבים מאמינים בטעות שריביות הן מספרים מוצקים שנקבעו על ידי גורמי שוק, במונחים שברוב המקרים הם אינם מבינים.

אפילו קונים ותיקים מסתפקים לרוב בריביות גבוהות ממה שהם יכולים לקבל. למה? מכיוון שהם מניחים שהתעריפים נקבעים ואינם ניתנים לערעור, או שהם חוששים להתמקח ישירות עם נציגי הגופים המלווים.

למרבה המזל, יועץ משכנתאות ברחובות או בכל מקום אחר בארץ מסייע בניהול משא ומתן עם ידע של מומחה, והוא ייעץ לכם על השגת תעריף טוב יותר בתשלומי המשכנתא שלכם.

איך יועץ משכנתאות ברחובות חוסך לכם זמן וכסף?

בחירת היועץ הכלכלי הנכון היא חלק חיוני בתהליך נטילת המשכנתא. מתחילת התהליך ועד סופו, יועצי משכנתאות ברחובות והסביבה מסייעים לבעלי בתים בתחומים חשובים כמו:

  • ארגון מערך הכספים וקביעת גובה המשכנתא שניתן ללוות.
  • התנהלות נכונה בתהליך הגשת הבקשה לקבלת משכנתא.
  • ידע מקצועי בפנייה לגוף המימון הנכון, לבנקים בישראל או לחברות מימון חוץ בנקאיות.
  • ארגון הניירת הדרושה וניהול משא ומתן מול נציגי הבנקים או נציגי החברות.
  • ייעוץ שמאפשר להבין את רכיבי המשכנתא.

אם תגישו בקשה ישירה לקבלת משכנתא, התהליך ייקח לכם הרבה זמן ומאמצים. כך, למשל, במקרה של מסורבי משכנתא ברחובות, יתכן שבקשתכם תידחה על הסף. יועץ משכנתאות מסייע לכם להתנהל נכון כשהוא יודע לייצג אתכם מול מספר גופי מימון במקביל.

באילו אסטרטגיות משתמשים יועצי משכנתאות?

רוכשי דירות שבטוחים ביכולתם להתנהל באופן עצמאי מול הבנקים, יעדיפו להתחיל את התהליך לבד, אבל יועץ משכנתאות ברחובות מגיע עם ניסיון, קשרים חזקים בתחום, והמשאבים הנדרשים על מנת להשיג את המשכנתא בתנאים המשתלמים ביותר.

יועצי משכנתאות מומחים בתחום

הערך של משכנתאות בישראל מגיע לסכומים גבוהים ביותר, ותפקיד היועץ הוא לעקוב אחר השוק ולזהות את מוצרי הלוואות המשכנתאות השונים הזמינים היום.

הבנקים מעדיפים לאשר הלוואות משכנתאות ללקוחות שמיוצגים על ידי יועצים

נציגי הבנקים מעוניינים להתנהל מול יועצי משכנתאות, כי הם מעוניינים שהיועצים ימליצו ללקוחותיהם על המוצרים שלכם, כך שכאשר הם מפרסמים  הלוואת משכנתא מסוג חדש, ברוב המקרים, יועץ משכנתאות ברחובות או בכל מקום אחר בארץ, יודע עליה לפני רוכשי הדירות.

ליועצי משכנתאות יש את הכלים הנכונים

יועצי משכנתאות עם ניסיון ארוך שנים ומוניטין מצוין בתחום בקיאים במוצרי ההלוואות השונות הזמינות, ויש להם את הכלי החשוב ביותר בתהליך: אומנות המשא ומתן.

לעתים קרובות יש להם גם גישה לתוכנות השוואה, כלי תכנון פיננסי ואם יתמזל מזלכם – הם יוכלו להשיג לכם הנחות. מכיוון שבנקים רוצים לדחוף את ההלוואות שלהם, הם לרוב יציעו תמריצים ליועצים כלכליים.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן