מתקשים לשלם את המשכנתא? יועץ משכנתאות בחיפה יכול לעזור!

אם אתם מתקשים לעמוד בתשלומי המשכנתא, או שהוגדרתם כמסורבי משכנתאות, חשוב שתדעו איך להתנהל מול הבנק או גוף המימון החוץ בנקאי שמהם קיבלתם את ההלוואה.

אנשים רבים מובכים או חוששים לפרוש בפני המלווה שלהם את בעיות התשלום שהם מתמודדים איתם, או שהם מקווים שמצבם הכלכלי ישתפר כך שיוכלו לעמוד בתשלומים ולכסות את הכספים לתשלומים שנמצאים בפיגור.

אבל הגישה הנכונה היא לקבל ייעוץ של יועץ משכנתאות בחיפה או בכל מקום אחר בארץ, שיסייע לכם לתכנן תוכנית מתאימה להתנהלות נבונה, יציאה מהבוץ הכלכלי, ועמידה בתשלומי המשכנתא.

אי עמידה בתשלומי המשכנתא והגדרת חדלות פירעון

לאחר סגירת ההלוואה שלך לרכישת בית, הלווים משתלמים תשלומים חודשיים לבנק או לגוף המימון החוץ בנקאי שמימן את המשכנתא. במצבים בהם הלווים מתמודדים עם בעיות פיננסיות שמקשות על ביצוע תשלומי המשכנתא שלהם, חשוב להתייעץ מיד עם יועץ משכנתאות בחיפה, כדי להבין את האפשרויות השונות להתנהלות נבונה.

כי אם לא תשלמו את המשכנתא בזמן, או אם תשלמו פחות מהסכום הנדרש, ההשלכות יכולות להיות חמורות. כך, לדוגמה, הבנק או נציגי החברה החוץ בנקאית עשויים להוסיף עמלות איחור וריביות נוספות לסכום החוב, מה שמקשה על היציאה מהחובות.

השלכות פיגורים בתשלומי המשכנתא

אפילו תשלום אחד באיחור יכול להשפיע לרעה על ציון האשראי שלכם כך שתהיו מוגדרים על ידי הבנק עם BDI שלילי או מסורבי משכנתאות בחיפה. הגדרות אלו ישפיעו על האפשרות שלכם לקבל הלוואה חדשה או למחזר את ההלוואה הקיימת שלך – וגם על גובה הריבית שתקבלו להלוואה חדשה.

כאשר אתם מאחרים בתשלומי המשכנתא, הבנק או החברה החוץ בנקאית עלולים לפתוח נגדכם בהליכים, ואתם עלולים לאבד את ביתכם.

התמודדות עם מצב של חדלות פירעון

חשוב שתיצרו קשר מיד עם יועץ משכנתאות בחיפה כדי לקבל ייעוץ לגבי אפשרויות ההתנהלות שלכם מנקודה זו ואילך, ויצירת תוכנית כלכלית שתסייע לכם לפרוע את החוב הקיים, לעמוד בתשלומים החודשיים, ולמנוע פיגורים עתידיים.

יועצי משכנתאות בחיפה והסביבה יסבירו לכם את האפשרויות הזמינות להתמודדות עם המצב, ויסייעו לכם להימנע ממצב של הגדרת חדלות פירעון או BDI שלילי.

אפשרויות פירעון החוב

אם הבעיה שמונעת מכם לעמוד בתשלומי המשכנתא היא זמנית, היועץ ייצג אתכם במשא ומתן מול הבנק או חברת המימון החוץ בנקאית להסדר החוב עם הצגת תוכנית כלכלית שתמחיש את יכולתכם העתידית לפרוע את החוב במלואו, עד לתאריך מוסכם.

עם ליווי של יועץ משכנתאות בחיפה לצידכם, יתכן שתוכלו לקבל הסדר חדש של תשלומי המשכנתא לתשלומים בסכומים שתוכלו לעמוד בהם, או אפילו להשהות את התשלומים לזמן קצר. כאשר תתחילו לבצע תשלומים שוב, תבצעו את התשלומים הרגילים בתוספת תשלומי דמי פיגור על מנת לכסות על הפער. התשלומים הנוספים יכולים להיות סכום חד פעמי או תשלומים חלקיים.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

חייגו אלינו לקבלת ייעוץ

דילוג לתוכן